måndag, januari 08, 2007

Konsten att blogga.

Så nu har skolan dragit igång igen. Vaknade imorse med huvudvärk, halsont och helt fel humör. Ville aldrig mer stiga ur sängen. Jag är fruktansvärt omotiverad i skolan, har varit sjuk hela julen och vill ha ledigt nu. För att vara sjuk under ledigheten räknas inte som riktig ledighet.

Jag startade en ny blogg i dagarna. Jag vill ha en såndär fin blogg som Sofia har. Det går inte så bra. Jag känner mig inte så stylish som krävs för att ha en stylish blogg. Jag känner mig grå. Så jag fortsätter här med min gråa blogg. Jag ville ha en blogg där jag kan skriva om sånt som inte är så viktigt. Där jag bara kan vara. Men är det inte det jag gör på den här bloggen? Prestationångest! Dessutom gillar inte blogg.se Safari.






















Johanna, det var toppen att träffa dig i lördags. Jag har saknat dig. Du är en fin vän! ♥

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida