torsdag, december 07, 2006

Vad vill jag? Vem är jag?

Klockan är efter elva och jag borde sova. Imorgon skriver jag tenta. Det känns så jäkla jobbigt för jag presetar inte så bra som jag vill och jag har ingen aning om varför. Jag vet inte vad jag vill med nånting. Nästan.

Just nu vill jag vara ledig och bara vara. Ingen skola, inget jobb. Imorgon direkt efter tentan åker jag och mamma till Örebro. Ska bli underbart. Jag kan däremot inte avstå från att plocka ned datorn för att skriva på min PM eller boken som ska läsas inför nästa vecka då nya kursen börjar.





Jag prenummererar på VeckoRevyn sedan 10 år tillbaka då min kära pappa gav bort en prenummeration i present till mig. Sanningen är att han fortfaranade betalar den. Hur som helst så har jag den av gammal vana. Det är kul att få en tidning hem i brevlådan postlådan varannan vecka. Men vad tycker jag om innehållet? Nja, i senaste numret så fanns en hel rosa sida om saker att önska sig i julklapp. Ett hett tips var boken "How To Be A Lady". Suck. Men modet e kul. Och ja, jag gillar kändisskvaller. Jag får rannsaka mig lite och återkomma om hur jag ställer mig i frågan...

Favoritprogram just nu: Fråga Anders och Måns. Underbart.

1 kommentarer:

Klockan 7:35 em, december 08, 2006 , Anonymous Anonym sa...

du har väl en formsvacka precis som alla andra...det går över, snart är det daxx för formtopp!

danne

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida