torsdag, december 28, 2006

ge mig julen tillbaka.

Nu är snart julen förbi (för den är inte slut riktigt än!) och jag har sorg i hjärtat. Det har varit underbara lediga dagar trots en fruktansvärt tung förkylning som vägrar ge med sig. D och jag var i vårt esse den 23:e. Vi ugnsbakade skinkan, gjorde 3 sorters julgodis och klädde granen. Det var en underbar kväll som jag aldrig ville skulle ta slut.

Nu sitter jag här några dagar efter och saknar alltihop så himla mycket. Jag är fortfarande sjuk, hostar hysteriskt, har knappt någon röst och fortfarande halsont (10 dagar!). Försöker få skolgrejer gjorda men det går inget vidare. Känner mig fruktansvärt omotiverad och börjar fundera efter vad jag egentligen vill med allt. Just nu känns skolan skit och jag vet dessutom inte vad jag ska med utbildningen till.



Efter solsken kommer regn, eller hur var det nu?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida