torsdag, februari 02, 2006

Jag vågade!

Jag och Camilla var på Body Combat idag. Riktigt kul, men svårt. Jag måste öva på tekniken känner jag. Såg ut som ett riktigt fån när jag slog och kickade. Men jag är öm i hela kroppen så det är nog riktigt bra träning.

Var på anställningsintervju idag också. Helgjobb. Får reda på nästa vecka hur det gick. Ett mycket bra jobb att ha på CV't skulle jag tro. Jag känner att jag måste börja tänka på framtiden. Jag är ju faktisk 25 år snart. Gammal.

På väg hem från gymmet blev det helt plötsligt hagel-regn-snö-storm. Jag var helt genomblöt när jag kom hem. Trodde aldrig jag skulle komma hem nästan. Hade ett kilo packning (lagbok, träningskläder...) och ingen mössa eller vantar. Vid såna tillfällen vill man bara gråta.

Men nu sitter jag här hemma i stora bylsiga myskläder och mår ganska bra. Provade en ny middag som fick godkänt. Kalkon, röda linser och keso. Proppmätt.

Hej för nu.

1 kommentarer:

Klockan 2:13 em, februari 03, 2006 , Anonymous Anonym sa...

Bra jobbat! Jag ska också våga mig på Body combat vid tillfälle... Jag har ny bloggadress nu, den ska bli mer politisk är tanken. Får se hur jag lyckas... sabinabernskold.blogg.se.

Puss och trevlig helg.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida