måndag, januari 30, 2006

Keso och skvaller

Nu har jag äntligen tagit tag i det här med tränngen. Förra veckan köpte jag kort på World Class. Jag är så stolt! Var på spinning i dag vid lunch men hade velat gå på Body Combat, men vågade inte! Vilken mes jag är. Men nu tjuvkikade jag lite på det passet så jag ska nog våga gå dit på torsdag.

Jag är så trött på all högervriden massmedia. Kan man någonstans få tag på neutral information om nyhetsflödet?

Nu ska jag äta Keso och läsa Us Weekly som jag lyxigt nog har unnat mig idag. Sedan blir det plugg resten av kvällen. Läser civilrätt nu, känns helt ok.

Ikväll blir det Big Brother. Blev besviken igår när jag kollade på ankomsten. Ingen spridning av olika typer av männniskor alls. Men jag måste ju ge det en chans så att man hänger med i snacket framöver. Haha.

1 kommentarer:

Klockan 1:48 fm, februari 06, 2006 , Anonymous Anonym sa...

Hej Linda! Du skrev hos Maryam att du har svårt att komma in i partiet i Stockholm. Var bor du nånstans? /Emma, Stockholmare och sosse

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida