tisdag, januari 10, 2006

Jag är tillbaka. Tror jag.

Mitt bloggande verkar ha stagnerat helt. Min hängivelse åt julen, familjen och ledigheten tycks ha tagit all min tid. Men från och med den 2:a januari är jag tillbaka i verkligheten och studierna. Och från och med nu regelbundet bloggande. Det är i alla fall min ambition. Jag har några veckor kvar sedan är en hel termin avklarad. Tenta i Samhällstänkandets historia söndagen den 22/1.

Jag har äntligen hittat tillbaka till O C. Jag och pojkvännen brukade kolla hösten -04 men sedan har vi haft ett låångt uppehåll. Tills i helgen. 11 avsnitt, 8 timmar. Underbart! Från 17 till 01 och enda anledningen till att vi slutade var för att vi inte hade fler avsnitt. Men nu har jag fixat de 10 första avsnitten på säsong 3, nr 11 sänds i usa på torsdag.
Tänk om man bodde i Newport. Tänk om man hade Marissas och Summers garderober. Suck. Och solbränna. Suck.

Nä, jag får faktiskt be om att få återkomma. Måste förbereda morgondagens seminarium.

Förresten, ge mig gärna ett extrajobb. Tack.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida