onsdag, januari 18, 2006

ge mig fler timmar, tack.

Försökt att pränta in 15 frågor ikväll. Det går trögt. Jag är trött, trots magic och kaffe. Enligt min plan ligger jag bra till. Frågan är bara hur bra jag kan frågorna jag pluggat den senaste timmen.

Tog en paus och tittade på Fredrik Lindströms program om Dialekter. Åh vad jag gillar honom och hans språkprogram och böcker. Kanske borde jag läsa en kurs om svenska språket. Det har alltid intresserat mig.

Ätit chili (cayenne) con carne tre kvällar i rad nu. Börjar tröttna. Har dock en matlåda kvar som får duga som middag även imorgon. Tråkigt men fruktansvärt praktiskt att slippa laga middag på tre dagar.

Nu börjar jag få rejäl puss-på-pojkvännen-abstinens. Tur att han kommer hem imorgon kväll. Saknar honom megamycket.

Om man tänker att man ska lägga huvudet på köksbordet "bara för att vila lite" kanske det är dags att gå och lägga sig istället. Synd att dygnet bara har 24 timmar.


ZZzzzz....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida