tisdag, januari 17, 2006

okynnessurfning eller sova?

Jag borde verkligen gå och lägga mig nu, gör inget nyttigt. Jag sitter bara här och okynnessurfar. Tänkte kolla lite klipp från Rockbjörnen-galan men aftonbladet.se har kontrollerat min bandbredd i 5 minuter nu så jag antar att det inte kommer fungera. Jag som ville se Laleh, hon är grym. Dessutom är Filip och Fredrik så coola och rakt-på vilket är kul. Filip Hammar hade tydligen ställt Victoria Silvstedt mot väggen angående alla otrohetsrykten.

Får man sova nu eller är det för tidigt? Klockan är 21.59. Pip. Jag som hade planerat att plugga halva natten men jag har inte så mycket att läsa just nu. Jag är klar med de frågor jag skulle svara på, men vi ska inte sammanställa allas svar förrän imorgon så det finns som sagt inte så mycket att göra nu. Kanske om jag lägger mig tidigt idag blir jag utvilad imorgon och kan plugga hela dagen, kvällen och natten imorgon istället. Vi säger så. Marathon-plugg från och med imorgon. Tentan är ju på söndag. Panik!

Jag som just drack en red bull för att köra stenhårt ikväll. Kanske något på tv? Digitalboxen bestämde sig för att börja fungera vid 11-snåret igår kväll. Typiskt att jag missade Prison Break.

Eller så blir det Sudoku-boken som får hålla mig sällskap tills jag somnar.

Jaja, godnatt så länge.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida