onsdag, oktober 26, 2005

Shoppingens baksida

På tal om skodon så står nu två par stövlar till och trängs på skohyllan. Till min stora glädje, men till min sambos förtret. Jag måste nog börja inse att jag verkligen gillar skor. Fixade faktiskt lite extra plats bland skorna när jag ställde undan ballerinor och loafers för den här säsongen.

Så blev det alltså den 25:e och jag kunde inte hejda mig som vanligt. Dumma dumma jag. Åkte till nya köpcentret i Sickla för att kolla läget och råkade shoppa lite smått och gått.

Idag skulle jag förbi Gallerian och lämna in ett cv i en butik och blev överfallen av världens snyggaste väska i påsmodell, precis en sådan jag vill ha!!

Kände mig dock väldigt ekonomisk när jag spatserade ut från Weekday med ett par svarta stuprörsjeans för bara 400 riksdaler. (Hur man nu kan vara ekonomisk när man spenderar pengar på jeans som redan finns i överflöd i min garderob) Men bara jag får ett extrajobb så kommer det att kännas mer berättigat att leva som jag gör. Hoppas hoppas hoppas.

Det börjar dra ihop sig till nästa tenta. Har inte riktigt förstått det men ska ta tag i saken imorgon. Men första ska jag äta lunch med far och bror. Trevligt! Bror min körde upp idag. Hoppas att han grejade det!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida