tisdag, oktober 11, 2005

Andra bullar.


Idag var det dags att baka igen. Dock gjorde jag en liten modefiering. Tillsatte lite linfrön och toppade med flingsalt. Dessutom klippte jag 2 hack i varje bulle så att de ska bli extra piffiga!

Börjar komma en bit på talet. Har hittat de flesta argument men målgruppsanalysen är knepig. Det är hemskt svårt att inte vara fördomsfull.

Nu börjar det dofta gott och nybakat här hemma. Har den första plåten i ugnen nu. Det är verkligen mysigt att vara huslig och pysslig ibland. Jag har mina perioder då jag gör en reid genom lägenheten. Då kan allt hända. Allt från lyxig middag, nya kuddfodral, omplantering av blommor eller moppning av golv. Börjar sakna mina tomtar och framför allt själva tillverkandet av dem som jag ägnade mig åt förra hösten och vintern. Frågan är bara om jag ska satsa på julmarknad i år igen. Det är inte en fråga om intresse, snarare om tid. Men jag är allt bra sugen...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida