lördag, oktober 22, 2005

It's a rich mans world

Ja, det här med pengar är knepigt. Eller rättare sagt, att inte ha några. Sitter hemma och känner mig fullkomligt apatisk och känner inte för att ta tag i någonting. Det enda jag kan tänka på är vad jag hade kunnat göra om jag hade pengar. Hur sjukt är inte det? Finns massa borden här hemma men dessa ägnar jag inte en tanke.

Hur underbart vore det inte att gå ned till Mersmak och ta en dubbel latte och läsa skvallertidningar? Eller köpa den där fantastiska koftan jag har spanat på i evigheter på Stray Boys?

Det gäller att hålla ut till tisdag. Då kan jag bli lite spontan återigen. Tyvärr tenderar jag att bli både lite för spontan och lite för givmild när pengarna precis trillat in på mitt konto. Förbättring är ett måste. Jag jobbar på det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida