fredag, oktober 14, 2005

Rödvin efter en hård vecka, ja tack!

Nu har mitt paket från ellos kommit, innehållandes de första julsakerna för i år. Jag gissar att det här bara är början. Med tanke på att jag bara är 24 år borde inte min låda med julprydnader vara så stor. Jag kan dock informera om att mina lådor är många och stora.

Talet idag blev skit. Jag fick en massa fin respons men jag är alldeles för självkritisk för att ta till mig av det.

Jag är så fruktansvärt sugen på rödvin. Ska leta i skåpen hemma och se om jag hittar någon flaska, eller varför inte en tetra. Jag har tyvärr bara 12 kr på mitt konto så det blir tyvärr inte någon ny flaska från systembolaget. Och oroa er inte att jag inte ska ha råd att hämta ut ellos-paketet. Jag är en van postorder-drottning som har konto hos h&m, ellos, josefsons, you name it!

Jessica Simpsons skiva ljuder i min iPod. Den är inte wow men jag har ju gått och blivit lite kär i henne så jag lyssnar skränar med.






Om du inte vet vad pop-rygg är för något så beror det på att du inte läser Rocky. Bakläxa!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida