onsdag, oktober 19, 2005

Jag Och Mina Skor

Idag sa en tjej till mig att jag har olika skor på mig varje dag. Har inte tänkt så mycket på det. Men när jag tänkte efter så insåg jag att jag har verkligen varierat mig den senaste tiden. Jag har haft guldballerina, bruna ballerina, vita sneakers, Sko Punkten-fyndet med tweedmönster, stövlarna med tweedmönster, cowboy-boots, svarta stövlar från förra säsongen, nya second hand-stövlarna och ändå så inser jag att det står fler skor på hyllan att avverka innan jag gått varvet runt. Konstigt, jag har aldrig sett mig själv som någon skomänniska. Men jag kanske har blivit det, precis som mamma! Annars har jag länge varit en jeans-människa. Jag vet inte om jag vågar räkna antalet jeans som jag använder regelbundet men det ligger väl på ca 15 par. Så jag kan varje dag i 2 veckors tid bära olika jeans. Coolt.

1 kommentarer:

Klockan 9:26 em, oktober 20, 2005 , Anonymous Anonym sa...

Hmm... känner igen mig.. Ibland bara så kan det kännas att det blir jobbigt att det måste bli "rättvist" mellan kläderna man har. Haft nån sån konstig rutin innan när jag bestämt kläder för dagen. Kan det bero på att man har liksom lite dåligt samvete för allt shoppande och vill veta att man ser till att det blir valuta för pengarna?

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida