lördag, oktober 08, 2005

man blir alltid lika glad av nya jeans


skulle åkt på kurs med s-studenter i helgen men insåg tyvärr att jag ej hade varken tid eller ork. vill bara ha en vanlig helg utan andramåste än studier. ska snart börja skriva på mitt tal som ska hållas nästa vecka. tungt.

igår kväll var jag och david ute och åt med hans föräldrar på primo ciao ciao på odenplan. utsökt gott och fantastiskt trevligt. innan det mötte jag upp david i västermalmsgallerian för att shoppa ett par jeans till honom. vi gick därifrån med ett par jeans rikare. acne fick det bli (se bilder). samma tvätt som mina favvoacne men modellen var inte lika loose som mina.

idag har jag mamma-längtan men hon har tyvärr fullt upp. funderar på att åka till väsby och tvinga henne att umgås med mig.

för första gången på länge är jag godissugen. inte bra. ett stort glas vatten ska tydligen hjälpa. tvivlar på det men värt att testa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida