fredag, september 30, 2005

Äntligen helg med Brittan och nya skor

Så var tentan äntligen inlämnad. Skönt. Det firade Camilla, Pärnilla & jag med lunch och shoppingtur på stan. Det kommer dock ta ett tag innan vi är oss själva igen, alla var vi lite för speedade för vårt eget bästa. Lunchen avnjöts på Pong, en thailändsk restaurang mellan city & gamla stan. Superfräsch buffé! Sedan var det dags att leta jeans och stövlar till Pärnilla som var helt salig över att få hjälp av 2 shopping gurus som mig och Camilla :) JC har börjat med ett asschysst jeansmärke som heter Loveli. Supersnyggt skurna och priset bara en fenhundring! Sedan bar det av till Skopunkten som har det fantastiska erbjudandet tag 3, betala för 2. Sagt och gjort. Jag hittade världens sötaste bruna sneakers med tweedmönster.

Ikväll missar jag inte Britneys dokusåpa för något i världen. Beger mig till Anna och gottar mig i kändisliv med henne hela kvällen. Najs!

Nu ska jag äta några satsumas (som vanligt) och läsa dagens bilagor Klick! och Fredag.

På återseende...

Jag fick sådan chock när Camilla och Pärnilla inte visste vad satsumas var för något. Vet man inte det? Det verkar som om att de flesta blandar ihop satsumas och clementiner. Satsumas är de gula med lite grönt på skalet som kommer på hösten och clementiner är de oranga som är lite sötare och som kommer närmare jul. Men en sak undrar jag: vad är mandariner?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida