torsdag, oktober 06, 2005

Vad ska man tro?


Jag klarar inte av att varken ta in eller smälta hur många nyheter som helst.
När Britney & Kevin gifte sig blev mina ögon stora som tefat, för att inte tala om när det talades om att de väntade barn. Snälla Britney, jag hade tagit nyheten om giftemål mycket seriösare om du inte hade genomfört det där första, dumdistriga, giftemålet på fyllan för några år sen. Men jag måste erkänna att jag återfann mitt hopp för Britney & Kevin efter att ha sett på Chaotic i fredags.
Och nu ska alltså Tom & Katie ha barn. Kära nån.
Men en sak som verkligen inte får hända är att Jessica & Nick skiljer sig. Mitt favoritpar, alla kategoier! Trots envisa rykten hävdar de att de fortfarande är lyckliga och kära. Bra bra. Jessica är ju min nya "Jag Vill Vara-Tjej". Jag hade Sarah Jessica Paker, eller snarare Carrie Bradshaw, en period men nu lutar det mer åt Jessica. Dessutom finns det fler modebilder att gotta sig med av henne för tillfället. Dessutom sänds min favvosåpa Newlyweds på MTV varje vardag kl 19. Me Like!

Detta inlägg är tillägnat Anna M.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida