måndag, september 26, 2005

segt på tentafronten

Morgonen började bra. steg som vanligt upp med David kl 07. Vi åt fruost tillsammans och det var lika msyigt som alltid. Följde David till bussen och Powerwalkade sedan Odengatan-Dalagatan-Barnusbron-Fleminggatan-St Eriksgatan och hem. Väl hemma mixade jag världens godaste smoothie med hallon, blåbär, banan och yoghurt.

Sedan dags för det oundvikliga: hemtentan. 4 frågor på 4 dagar. Låter som gott om tid, men jag känner mig sjukt stressad. Stressen har satt sig som en spärr i hjärnan och jag fastnar hela tiden. Inte nog med det så har nattsömnen inte varit den bästa. Har vridit och vänt mig och oroat mig inför den här förbaskade tentan. Jag som brukar älska att skriva.

Just nu svarar jag på en fråga som handlar om brukare och organiserade intressen. Om dessa ges ökat inflytande, är det då till fördel eller nackdel för demokratin. Jätteintressant, men desto svårare att få ned på papper.

Nu har jag skrivit 1 A4 vilket ses som tillräckligt men jag har inte alls fått ned allt jag vill.

Nu suger det i Sushi-tarmen. Bäst att åtgärda!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida