lördag, juli 29, 2006

ikea och choklad.

öl på söderhof igår. men eftersom jag alltid mår dåligt när jag går ut så klandrar jag mig själv att jag inte valde alkoholfritt. lär jag mig aldrig?
men saken är den. jag är fortfarande lika förvånad över att jag inte kan dricka en och en halv öl utan att börja må illa och få sprängande huvudvärk. ibland går det bra om jag bara dricker sprit och tar en nouvalucol. normalt?

idag har ikea långöppet och jag och älskling ska åka dit. vi har båda fått vår första lön och suktat efter nya saker till hemmet länge. lovely!

idag jobbar jag till 15 men imorgon är jag ledig. ska bli så skönt att få en ledig dag med älskling. fixa lite hemma. kanske spackla lite efter ett urrivet skafferi. sätta upp en helfigursspegel som förhoppningsvis blir inköpt idag. (Tänk att vi levt utan en helfigursspegel i 1,5 år - vi kanske ser helt knasiga ut när vi går utanför dörren) men mysigast ska bli att bara vara. sitta i nya soffan (3-sits; lyx!) och äta popcorn och kolla på film.

nu vill jag ha toblerone. måste be någon visa mig godislådan. chokladabstinens.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida