måndag, maj 29, 2006

Ett glas rött en måndag.

Huvudet känns som deg idag. Av de 7 timmar jag spenderade i skolan idag var ca 3 aktiva. Jag orkade helt enkelt inte. Hämtade ut civilrättstentan och det visade sig att jag hade full pott! Piggade upp mig en aning.

Efter ett febrilt rännande på stan letande födelsedagspresenter till min bättre hälft känns det lagom motiverande att vid 18-tiden komma hem och veta att jag måste plugga. Idag är inte en bra dag för sådant. Huvudet hänger inte riktigt med.

Sprang in på Netto för att handla lite och gick där ifrån 178 kr fattigare. Så går det när man ska handla billigt. Många billiga saker kostar pengar de med.

Ska nu ta ett glas rött vin och göra en djupdykning i Globaliseringens komplexa värld. Eller rättare sagt fördjupa mig i tesen "Regional integration förbättrar möjligheterna till global frihandel och ekonomisk globalisering."

Over and out!

1 kommentarer:

Klockan 4:37 em, juni 29, 2006 , Anonymous Anonym sa...

inte mkt blogg här...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida