fredag, maj 12, 2006

thank heaven, 7 eleven

Sitter och surfar på 711. Skulle kolla tentaresultatet från civilrätten. Till min besvikelse står jag inte med på listan! Jag har verkligen gått in och tittat varje dag. Ve och fasa, tänk om tentan är borttappad eller nåt!

Ska snart iväg till Academic Work och skriva avtal. Hoppas att det blir bra i sommar. Varit lite olika bud om hur jag ska jobba. Och i helgen jobbar jag på Notar. Känns inte så kul att behöva säga upp sig där... Typiskt mig att tänka på alla andra och inte på mig själv. Linda, de klarar sig nog!

Måste iväg hem nu och försöka sminka min näsa mindre knallröd innan jag ska iväg. Jag vet inte varför jag tror att solen inte tar i maj. Borde jag inte ha lärt mig?

Hej då.

1 kommentarer:

Klockan 9:58 fm, maj 13, 2006 , Anonymous Anonym sa...

jag tror fan inte att de klarar sig, ska sälja mina aktier där. Vi får ta en glass i vasa snart, kram D

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida