onsdag, mars 29, 2006

nä, jag har inte lagt ner.

Jag har inget internet hemma. Ingen telefon heller. Därför känns det ibland som om att jag är väldigt isolerad. Fast vi slipper alla telefonförsäljare. Skönt.

Dessutom har jag börjat mitt nya liv. Startskottet blev en påträngande ångest över att fylla 25. Jag börjar ju bli gammal! Har införskaffat min första anti-rynkkräm som faktisk hjälper. (Kanske är det inbillning, men det är ju sak samma bara jag ser skillnad). Jag utnyttjar dessutom mitt worldclass-kort till fullo. 5 dagar i veckan blir det nu för tiden. Mycket handlar om att vara i finfin form till 25-årsfesten men det passar ju bra att träna inför sommaren också.

Nu är jag superhungrig, som vanligt. Måste bege mig till skolans kafé och se om jag kan hitta någon fullkornsfralla eller nåt :)

Ett annat tecken på mitt nya leverne. Jag äter gröt på morgonen med äppelmos utan socker. Det du.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida