tisdag, maj 23, 2006

Ont det gör ont....

Sprängande huvudvärk. En dag späckad med nya intryck. Jag misstänker dock att jag dessutom pressat tänder den senaste tiden, för käkarna är alldeles ömma. Att pressa tänder leder i allra högsta grad till huvudvärk. Ett oangenämnt stressymtom (inte för att jag har upplevt några angenämna sådana).

De nya intrycken beror på det nya jobbet. Posten Contactcenter. Känns jättespännande men demonerna i mig tvivlar på att jag kommer att klara av det. Jag får se till att överbevisa dem, eller ännu bättre; skrämma iväg dem!

En ytterligare ett stressrelaterad faktor är kurslitteraturen som inte riktigt lyckas bli läst. Ämnet är jätteintressant men ju mer jag tänker att det är mycket att läsa, desto tyngre känns det. Logiskt men osmart.

..........


Min lilla farmor ringde! Åh, jag saknar henne en massa! Min lilla lilla farmor. Hon är så snäll och omtänksam och kommer alltid ihåg födelsedagar och namnsdgar. Och hon har många att hålla reda på...
5 barn, 14 barnbarn, massa barnbarnsbarn, och (håll i dig nu) 3 barnbarnsbarnbarn. Det betyder alltså att mina kusiner har barnbarn. Att min faster är gammelmormor. Men eftersom jag är det yngsta barnbarnet tar jag mig rätten att känna mig lite speciell.


Nu ska jag slita mig från datorn och göra lite nytta....

Ciao!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida