fredag, mars 03, 2006

mitt allra första box-pass

Träningsvärken idag är inte att leka med. Låren fick sig en rejäl omgång igår och dt är jobbigt att bo flera trappor upp utan hiss, speciellt när man ska gå ned. En vecka var jag borta från träningen, en vecka, och det känns som flera månader idag. Tänk vad snabbt formen kan försvinna. Idag var jag i alla fall och tränade igen för nu jäklar ska det inte tappas nåt, förutom lite flebb här och var. Det blev Power Box och det var superkul! Skönt att få ur sig lite aggressioner på nåt sätt.

Jag har fått i uppdrag att köpa födelsedagspresent till en kusin som har fyllt år. Tror han blir 16 och det ska bli något i klädväg. Känns jobbigt att ge sig ut i shoppingsvängen och inte kunna köpa något åt sig själv. Det är inte en rättvis miljö för en shop-a-holic som jag. Dessutom vet jag att det kommer skära djupt in i hjärtat när jag springer på alla måste-ha-grejer som jag verkligen inte har råd att köpa.

Dags att plugga lite nu. Det gick inte så bra igår. Jag somnade gott i soffan och vaknade ovanpå boken som fick sig några skrynkliga sidor. Så nu är det som sagt dags för ett nytt försök.

"Hur moderna organisationer fungerar", here I come!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida