torsdag, mars 02, 2006

En Tallinnresa Rikare...Eller fattigare?

Nu vet jag varför man ska blogga ofta. Jag kan ju omöjligt skriva ned allt som har hänt på en post.

Kom hem från Tallinn igår. Hade jättemysigt med mamma under kryssningen. Hoppas hon tyckte det också trots att jag är en idiot. Tyvärr var det snöstorm (nästan i alla fall) i Tallinn under vår dag där så vi stannade kvar i ett och samma shoppingcenter under hela dagen. Shoppade en superfin vårväska och ett par shorts och en boleroliknande kofta. I båtens tax free kan jag spendera åtskilliga timmar. Ja, bland smink och parfym, inte bland spriten alltså. Fick chanel-ögonskugga, kanebo-rouge och parfymen Coco Mademoiselle från Chanel av min supersnälla mamma. Passade även på att införskaffa min första anti-rynkkräm. Huden börjar åldras från 24-årsåldern så det är verkligen hög tid att börja nu. En annan fyller ju snart 25!!

Nu har jag kokat te och krupit upp i soffan för att plugga. Fick 2 av kursböckerna från Bokus idag (leveranstid 3-6 dagar, eller hur!!) och ligger efter så jag har massa att läsa! Har iofs tid att läsa imorgon också eftersom det inte är något på schemat då. Men som vanligt har jag bokat upp mig. Ska gå på Power Box med Camilla halv tolv och sen träffa Lisa inne i stan. Kanske borde boka fredagskvällen till plugg.

Jobbar min andra helg i helgen. Är nervös. Får för mig att jag kommer klanta till mig hela tiden. Men så noga och nojig som jag är borde det gå bra. Jag ska bara vara mitt eget strålande jag och göra succé! Haha.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida