onsdag, februari 22, 2006

tenta idag och här ligger jag i soffan.

nedbäddad i soffan. sjuk. och jag som har tenta idag. jag brukar kunna klara av saker ändå men feber och kräk, det gick inte. får skriva tentan i april i stället.

hittade en bok jag fick av mamma i julklpapp. hade glömt bort den. "underbar och älskad av alla" av Martina Haag. en mysig lättsmält bok. passar bra dagar som denna.

jag tror ändå att min kropp gjorde en sorts prioritering som valde att bli sjuk på måndagen och inte innan. jag jobbade första helgen på Notar i helgen nämligen. min skräck var att bli sjuk då. kanske tänkte kroppen att det vore värre att missa första jobbhelgen än civilrättstentan. det känns så.

men nya kursen böjar imorgon så det är bara att ta nya tag. jag var riktigt ordentlig och beställde kursböckerna på bokus den här kursen. så nu får jag hoppas att det verkligen är så himla billigt nu när jag tog tag i det. organisation, marknad och byråkrati heter kursen, 10 poäng. måste bli frisk så att jag hänger med från början. då blir allt mycket lättare.

att jag aldrig blir fri från alla måsten.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida