måndag, november 28, 2005

"Santa baby, hurry down the chimney for me..."

Årets julmarknad är avklarad. Drygt 50 tomtar gick åt så jag är nöjd. Alla var så trevliga och ställde sig vid mitt bord och tittade på de små tomtarna med små leenden och skrattade till åt de små skyltarna. Det är den bästa betalningen när folk gillar tomtarna!

Så nu är det äntligen advent. Vi har stjärnor och ljusstakar i alla fönster. Kunde inte vänta med julmusiken längre heller så nu lyssnar jag för fullt. Tankar just nu över ca 200 jullåtar till min iPod :)

Ikväll blir det pyssel igen. Ska sätta igång med julkorten då. Brukar alltid bli så stressigt mot slutet men i år ska jag försöka vara klar i god tid. (Som jag säger varje år...)

Snart ska preliminära versionen av rapporten in. Hoppas det blir bra. Sitter och filar lite på den nu, men mest sitter jag ändå och längtar till fredag då det bär av till Örebro med julshopping och hotellboende. Mysigt!

Back to work!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida