måndag, november 07, 2005

avklarad tenta och ny kurs

Idag började nya kursen, Vetenskapsteori och vetenskapligt skrivande. Första föreläsningen mellan 8 och 10. Nästa mellan 15 och 17. Är därför hemma en vända. Jättemysigt!

Fick tokryck när jag kom hem och började rensa undan en massa grejer, ställa fram värmeljus och plocka undan disken ur diskstället. Nu sitter jag här efter en extremt tidig lunch (11!) och dricker lite kaffe och myser.

Argumentationstentan är avklarad vilket känns superskönt. Jag hoppas att jag klarade mig, det kändes ändå rätt ok.

Nu ska jag bara vara hemma och plocka, fixa och feja innan det bär av till skolan igen.




















20 dagar kvar till första advent...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida