fredag, oktober 28, 2005

nedräkningen har börjat...

Igår var det exakt en månad kvar till första advent. Det kändes av framåt kvällen. Jag hade köpt clementiner, äkta julfrukt och doften spred sig i hela lägenheten. Mmm. Trots att jag brukar vara så emot Halloween så kunde jag inte låta bli att köpa ett stearinljus i form av en pumpa som jag tände. Mysigt!

Hela dagen var lyckad. Först åt jag på Tiger med far och bror. Jag hade iofs ätit thaimat kvällen innan men blev så rörd av att de hade valt restaurangen för min skull. Sedan tog vi en varsin kaffe på Väsby nya. Efteråt följde jag med pappa hem för att skriva på mitt tal. Insåg att jag inte skulle vara så effektiv om jag åkte hem och tyckte det var bättre att stimulera kreativiteten med hjälp av miljöombyte. Fungerade bra!

På kvällen fick jag mess från Hiwot och vi ska ses ikväll över en drink eller två. Har inte träffat henne på över ett halvår. Galet!

Annars blir det bara plugg hela helgen. Håller mitt andra tal på måndag och på fredag är det tenta. Jag är så himla ledesen för tentan går på kvällen vilket innbär att jag inte kan följa med familj, kusiner, mostrar och morbror på kryssningen de ska på på fredag för att fira min äldsta kusin som fyller 20. Jag är avundsjuk!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida