söndag, juni 10, 2007

Kärlek.

Idag är det 8 år sedan jag träffade världens vackraste.

4 kommentarer:

Klockan 4:03 em, juni 11, 2007 , Anonymous Anonym sa...

grattis fina du till fina er! Puss Sofia

 
Klockan 2:32 em, juni 12, 2007 , Anonymous Anonym sa...

Vad fantastiskt Linda! Förresten, när jag smsar dig och frågar om vi ska ses så smsar jag alltid rätt :) Kram /Sabina

 
Klockan 2:56 em, juni 12, 2007 , Blogger Linda Edwinson sa...

Sabina, men våra sms stannar på det stadiet :( ses snart?

 
Klockan 7:44 em, juni 17, 2007 , Anonymous Anonym sa...

I know. Vi är kassa på uppföljningen... Väntar på min lilla bebis, som skulle ha kommit i tisdags, men när livet stabiliserats sig efter att den kommit tar jag gärna en stor chailatte på nåt mysigt ställe med dig! How 'bout that?

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida