söndag, maj 27, 2007

Helg.

Har haft en bra helg. Det resulterar i ångestfri söndag vilket alltid uppskattas. Efter jobbet i fredags åkte jag till Åhléns och kunde äntligen, efter veckor av extremt dålig ekonomi, köpa det fantastiska nagellacket som Johanna tipsade om. Sedan mötte jag Lisa vid hennes jobb och vi åkte hem till henne i Solna och hyrde film och lagade en fantastisk pastasallad med avocado och brieost.

Gick upp i ottan på lördagen och begav mig till jobbet. Satt och var bitter över att behöva sitta inne när vädret var det bästa i mannaminne. Slutade dock strax innan två och strosade på stan med D. Dock inte utanför Vasatsans eller Kungsholmens gränser. Nån måtta får det vara! Köpte en t-shirt till D. Jag är en underbar flickvän!

På kvällen blev det grillning med D och hans kompisar. Vid tolvtiden var jag helt slut så när de andra skulle ut och göra stan tog jag bussen hem. Smet förbi 7eleven och köpte havredryck och banan. Paulun säg mig, är det okej att dricka havredryck?


Imorse sov jag för en gång skull riktigt länge men fick lite panik när jag märkte att vädret var lika fantastiskt som igår. Det skulle ju bli regn idag vilket var upplagt för en heldag med uppsatsen. Jag och D gick till Vasaparken och jag genomförde faktiskt en hel del av textanalysen ute i solen. Och 7elevens (ja, jag hänger ganska ofta där) glassmaskin fungerade. Otroligt!

Nu sitter jag här hemma och är återigen lite bitter. D kollar på film och jag sitter med uppsatsen. Livet är orättvist.

1 kommentarer:

Klockan 10:10 em, juni 07, 2007 , Anonymous Anonym sa...

*hoar*

:)

Hur går det med ditt nya liv? Äter du bra, tar promenader? Ska vi boka in en promenad i helgen?

Kram!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida