tisdag, maj 15, 2007

Jag är 38 år.

Din vuxenpoäng är: 20.4


Din ålder borde vara 38.1 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.
  • Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.
Fast jag klarar mig rätt bra utan tipsen. Jag är trygg i mitt ompysslande av blommor och val av semester. Och skulle jag ha bil? Aldrig i livet. Det är en skam att åka runt och förstöra miljön på det viset!

Gör testet här.

3 kommentarer:

Klockan 12:39 em, maj 16, 2007 , Anonymous Anonym sa...

Haha, ja du är ju närmare 40 år! :)
Min syster som fyller 19 år, är 24 år enligt testet.

Jäklar! Ditt nya liv. Nu får jag lite ångest. Hade en vecka som jag var stenhård, men sen hände något..buuhhuu.

Stor kram!

 
Klockan 5:48 em, maj 16, 2007 , Blogger Matilda & Roya sa...

Jag verkar ligga i fas. Testet tyckte jag borde vara 27, bara två års diskrepans. Men Linda! 38! Du?! Jag förstår inte riktigt hur de räknar ut sånt.

Tyckte för övrigt att svarsalternativen var lite märkliga. Använde ole-dole-doff-metoden för att bestämma mig på vissa frågor.

Matilda

 
Klockan 4:23 em, maj 18, 2007 , Anonymous Anonym sa...

jag e 26 enligt testet! Hihi precis som det ska vara!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida