tisdag, maj 22, 2007

Att bry sig om vad andra tycker.

Citronte, torkade aprikoser, öppet fönster och tofflor.
Skriver på uppsatsen.

Gårdagens inlägg kanske låter mer tragiskt än vad det är. Jag är medveten om mitt tankesätt och vet hur jag kan påverka det. Men det är ganska talande för mig som person.

Igår träffade jag en vän, som jag egentligen inte känner så bra. Det var helt otroligt hur lätt det kändes att prata och hur vi förstod varandra. Jag slängde ur mig att jag nästan inte har ngon som jag kan prata så med, jag ångrade mig snabbt men nu tänker jag: skit samma. Återigen är jag där och undrar vad folk tänker om mig. Men med tanke på att vi ptatade om just sådant igår så känns det ganska bra ändå.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida