fredag, februari 16, 2007

En vän i Vietnam.

Kl 9:00 lämnades hemtentan ut. Jag har inte kommit så långt. Istället för att samla mig har jag suttit i 3 timmar och funderat över vad jag ska göra åt min hunger. Enklast vore att gå till ICA men jag känner mig så apatisk att jag knappt kan resa mig från stolen. Men hungrig är jag. Müslin hade stått bland kryddorna och smakade päck så en kopp kaffe har hittills utgjort min föda.

Dessutom sitter jag här och drömer mig bort. Carina är i Vietnam och har precis uppdaterat sin resedagbok med foton. Efter att ha kollat in dem känns inte det grådaskiga vädret här hemma, och en hemtenta på det, särskilt mycket bättre. Men jag unnar Carina en fantastisk resa! (Vilket hon även verkar ha) Massa kramar till dig, tjejen!





För övrig presenterar sig nya styrelsen i Sapere Aude här.

1 kommentarer:

Klockan 1:54 em, februari 16, 2007 , Anonymous Anonym sa...

tja,
har mejlbombat dig redan under dagen men alltså den här tentan , menar de allvar om att det ska vara 3-4 sidor på en fråga? Hur ska vi hinna? Efter årsmötet har det blivit så att jag måste sitta minst en timma varje dag framför datan pga all mejltrafik. Knepigt.

Men vi hörs.
Kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida