onsdag, februari 14, 2007

Alla Hjärtans Dag.

Amerikansk skitdag som finns för att vi ska konsumera mer och legitimera det med att vi gör det av kärlek. Hm. Men jag är väl inte så bra själv. Jag har bidragit till firandet och skickade igår 3 Alla Hjärtans Daghälsningar; till mamma, pappa och farmor. Hade dock gjort korten själv. Så det känns inte så illa. Ikväll ska jag och D ut och äta. Tapas på Caliente på St Eriksplan. Det blir dock inga rosa fluffhjärtan. Restaurangbesök duger bra. Mycket mysigare dessutom.

Imorgon blir det lunch med pappsen i Kista och sen Eyubi med jobbet på kvällen. Lyxdag. Men det behöver jag för på fredag börjar tentaveckan. Tiden går fort. Men det kanske bara är bra för jag vill ha vår. Nu!



















Kärlek.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida