torsdag, februari 15, 2007

Ytterligae en lista.

Jag sitter hemma och har tråkigt, så tillåt mig att underhålla mig själv.

Vad heter du:
Linda-Naemi Karin Maria Edwinson
Var bor du:
Birkastan
Trivs du där:
Absolut!
Brukar du läsa horoskop:
Det händer.
Har du körkort:
Nej. Och har inte råd.
Favoritdjur:
Är en kattmänniska. Men åh vad fina bullar är (bullterrier)
Festar du mycket:
Nä.
Sprit, cider, vin eller öl:
Ett glas rött, tack.
Brukar du bli för full: Nej.
Antal kuddar i sängen:
4
Äger du ett busskort:
Ja, säsongskort.
Vad åt du till frukost:
hemma en knäckebrödmacka med hushållsost. När jag kom till flempan sprang jag in på pressbyrån och köpte en fullkornsfralla. Ingen fantastisk smakupplevelse direkt. Och kaffe såklart.
Nästa mål i ditt liv:
Att klara b-kursen i statsvetenskap
Hur svarar du i mobilen:
det beror vem det är som ringer.
Antal timmar sömn inatt:
6-8 timmar
Sov du ensam:
Nej!
Din hobby:
ska man ha en sån?
Vad är det för veckodag?:
Torsdag.
Vad åt du senast:
Chicken Tikka Masala
Vem fick du sms av senast:
Camilla
Vem ringde dig senast:
Älsklingen.
Godaste ölen du druckit:
En kall san miguel på balkongen i Spanien är inte helt fel.
Vilka hårfärger har du haft:
när jag var liten var mitt hår vitt på somrarna :) sen har jag haft svart (ett tag med lite rött i, och även lila), olika bruna nyanser...låter jättekonstigt det här men jag har varit hårmodell och då blir det lite knasigt ibland.
Vad såg du senast på TV:
Oj...livräddarna tror jag, i tisdags kväll.
Vad läser du för bok just nu:
Kurslitteratur: Contemporary political philosophy. Kvällslektyr: Att komma hem ska vara en schlager.
Längd:
170cm
Skostorlek:
38
Hårfärg:
Blond
Är du kär i någon:
mycket.
Vad gör du om ett år:
längtar efter våren, precis som nu antar jag. och läser statsvetenskap c eller offentlig rätt a.
Önskar du att du bodde någon annanstans:
längtar lite till Spanien nu faktiskt.
Dricker du:
ja. annars dör man.
Vilken parfym använder du:
just nu Chanel Coco Mademosiselle men favoriten är Viktor&Rolf Flowerbomb.
Vilka skor använder du:
Favoriter nu är svarta curlingskor (julklapp från D), förfallna bruna secondhand-stövlar från Little Shop of Fashion, svarta converse, vita nike air force 1
Dagens klädsel:
åh, en dagens outfit-fråga. Haha. Synd att man inte visste det innan man klädde sig imorse då :) Svarta jeans Cheap Monday, grå kortärmad top Gina Tricot, svart långärmad Isabel Kristensen, grå kofta med strassknappar Gina Tricot, raggisar som världens bästa mamma har stickat!

Antar att det här bara var kul för mig. Men det skiter jag i.

2 kommentarer:

Klockan 10:59 fm, februari 16, 2007 , Anonymous Anonym sa...

Jag tyckte också det var kul att läsa. Speciellt det där om bullar som visade sig vara någon form av hundras. Intressant. Varje dag lär kvinna sig något nytt!

Matilda

 
Klockan 12:00 em, februari 16, 2007 , Anonymous Anonym sa...

det är inte sarkasm - promise. det var kul att läsa!!!!

Matilda

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida