måndag, oktober 23, 2006

Thank heaven, 7eleven.

En väl uppskattad paus i pluggandet blev D's förslag om middag på Birkastans. Proppmätt efter en Pasta Special.

Nu sitter jag här med en stor 7elevenkaffe (åh, jag saknar verkligen 711-kaffet från KTH-tiden!!) och ska ta mig an det sista ur kurslitteraturen innan jag börjar på PM:et. (Hm, kan inte vara rätt form, det heter ju egentligen en PM)

Allra bästa pluggmiljön är egentligen på Studentpalatset med en kaffe från 711. Tyvärr så har man inte tillgång till Studentpalatset som södertörnstudent. Men jag gör mitt bäst här hemma för att skapa den rätta studiemiljön. Tyvärr så är det mycket annat som lockar hela tiden. Vad sägs som ett plötligt sug efter att dammsuga, eller varför inte diska?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida