måndag, mars 12, 2007

Hallon.


I lördags var det melodifestivalen och jag satt som klistrad. Min röstningstaktik var skitdålig men jag kunde inte välja bara ett bidrag. Sonja och Marie fick en röst var, resten fick Måns.

Det blev dock The Ark som tog hem det hela vilket iofs inte var oväntat. Med all uppbackning från media har det hela stått klart i flera veckor.

Jag och D fixade fantastiska schlagerdrinkar. Och J och M hade handlat med sig en massa gott så däst är rätt ord att beskriva läget när festivalen led mot sitt slut.



Nu sitter jag här och funderar på om jag ska äta lunch eller inte. Klockan 3 är en knasig tid.

2 kommentarer:

Klockan 10:22 em, mars 13, 2007 , Anonymous Anonym sa...

Hej girl!

Ja, det var riktigt goda drinkar ni gjorde. Kan fortfarande känna smaken av hallon ..:)

 
Klockan 2:31 em, mars 15, 2007 , Anonymous Anonym sa...

Gillar inte riktigt hallon, men de där drinkarna ser riktigt smarriga ut!

Jaså, du höll på Marie?! Själv utbrast jag i en spontan appld när the ark vann. Så sexigt och underbart!!

Hoppas ni får det trevligt imorgon kväll. Min plånbok sa nej till den festen, däremot ses vi väl på lördag? Du kommer väl?

Kram!

Matilda

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida