fredag, februari 23, 2007

Helg.

En helg utan plugg. Hemtentan inlämnad idag. Ny kurs på måndag. Säkert saker att läsa men jag har inga böcker än, så no can do. Konstig känsla. Jobbar dock hela helgen men jobb är alltid jobb. När jag går härifrån är jag fri, inte som när man pluggar och det alltid finns något. kvar att göra. Men den här helgen är jag alltså fri. Aahh.

Ikväll skulle jag så gärna vilja hitta på något. Men jag tror att det mest blir hem och slockna i soffan. Sov 5 timmar inatt och kommer inte vara hemma färrän strax innan tio ikväll. Känner mig inte helt kry heller. Det får väl bli mys framför teven ikväll. Inte att underskatta! Efter en tentavecka räknas det faktiskt som lyx. Och med en fullspäckad helg framför mig kanske det enbart gör mig gott att stanna hemma ikväll.

2 timmar kvar på jobbet. Sedan är jag fri.



För övrig har jag snart lyssnat sönder "Trying to recall". Men den är fantastisk.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida