onsdag, september 27, 2006

Som sagt...det blåser en kall vind.

Nu är det hösten här. Det vet jag eftersom jag har börjat använda min vetekudde för att värma mig. 20 grader utomhus? Bah! Jag fryser ju!

Knåpar ihop ett svar på tentans sista fråga: "Anta att du arbetar med förberedelserna inför en folkomröstning om Sverige ska med i Europas Förenta Stater som bygger på idéerna om federalism och presidentialism...." Lite kul med rollspel. Här sitter jag och författar ett brev till Sveriges befolkning om ett val som är påhittat. Är detta verklighet i framtiden? Jaja, då får vi i alla fall hoppas att jag inte skriver brev om påhittade saker.

Ikväll ska jag ta lite ledigt från studierna och bege mig til Södertörn. Sapere har möte med temat Socialdemokratisk idépolitik.

Allt för nu...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida