tisdag, september 26, 2006

Alla dessa listor.

1. Var hittade du den här listan? på en blogg.
2. Var är dina föräldrar födda? Pappa Dalarna, mamma Västergötland.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? kan det ha varit näterkskortet?
4. Vilken är din favoritrestaurang? Time4Thai, men vi köper mest hem.
5. När badade du i en pool senast? När vi var i Torrevieja i augusti.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Var lucia i en julpjäs i 4:an.
7. Hur många barn vill du ha? Känns fel att svara på den fråga. Den som lever får se.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hysterisk hårdrock där de bara skriker.
9. Vad röstade du på i valet? Socialdemokraterna.
10. Vad har du för TV-kanaler? Ska jag rabbla upp dem? Jag har så jag klarar mig.
11. Har du åkt moped någon gång? På OnOff-parkeringen någon gång på högstadiet. En skräckupplevelse. Kom fram till att moped inte var nåt för mig.
12. Har du busringt någon gång? Jo, det har jag väl.
13. Har du fått felparkeringsböter? Nej, krävs körkort för det.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej, slöseri med pengar.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Dominikanska republiken med D våren 2001.
16. Har du en egen trädgård? Nä, inte ens balkong
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Family Guy på tv, men Kellermans Rocky regerar!
18. Kan du alla orden i nationalsången? Hm...jo.
19. Badkar eller duschkabin? På vintern saknar jag alltid badkar. Men badkar är himla bökigt. Duschkabin är bättre, då kan man skvätta hur mycket man vill!
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Film film film, vad hr jag sett för filmer? Tyvärr, minnet sviker.
21. Favoritpizza? Karlberg på Birkastans.
22. Chips eller popcorn? Popcorn.
23. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte läppstift.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej.
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Ja.
26. Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? D. Vi var på den "nya" indiska på Odengatan.
28. Favoritchoklad? Julens obligatoriska Aladdin-ask.
29. När röstade du senast? 17:e september.
30. När åt du en hemodlad tomat sist? oj, lääänge sen. Men jag vet att mamma odlat i sitt nya växthus i sommar.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja, Rösjöloppet, alla får pokal ;)
32. Är du bra på matlagning? Ja, fråga D. :)
33. Klarar du att tanka själv? Tror inte det, men det känns coolt att tanka för då tror folk att jag har körkort. Haha.
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej.
35. Pepsi eller Coca Cola? Samvetsfråga. Känns inte riktigt okej att dricka Coca Cola men det slinker väl ned en och annan. Fast Pepsi är godare.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja, Scandic hotell och Manpower.
37. Vad var det senaste du handlade? Skulle handla lite förnödenheter på Vi Daglivs igår och kom hem 370 kr fattigare :)
38. Har du kräkts offentligt? så att folk ser? nej Gud nej!
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Jag har hittat den sanna kärleken så hit med miljarderna :)
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Tror? Jag vet att det existerar.
41. Har du ringt något betalnummer? Ja, röstat i Melodifestivalen :)
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ingen aning.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Pappa, för några år sedan.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Hade jag ens hår?
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Vet inte, brukar inte ringa mig själv.
46. Vad har du i din väska? snarare väskor. Alla är fulla med skit. Har dock alltid med mig iPod, mobil, kalender, pennskrin, EightHour-cream, handkräm, tuggummi + allt junk som jag inte har en aning om var det kommer ifrån.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? pussar på D.
48. Vad är du tacksam för idag? att jag kom upp i tid och att jag är kär.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida