torsdag, april 19, 2007

Dagens.

Det här är helt otroligt. Jag har blivit utmanad. För första gången ever. Tack Eva!

Dagens vill ha: Cykelhjälm. Cykla i Stockholm är ingen lek.
Dagens klädsel: Avslappnat. Acne, svart- och vitrandig t-shirt, gråa skinnjackan.
Dagens smink: Solpuder, för att inte skrämma slag på folk med min bleka (näst intill genomskinliga) nuna.
Dagens frisyr: Inbakad fläta kombinerat med torrschampo - bästa tricket mot bad hair-days.
Dagens händelse: Sushilunch. Lyx!
Dagens låt: Never be afraid again - Singstars fel.
Dagens planer: Dagen är slut och snart dags för sängen. Men innan dess ska jag titta på Kvällsöppet med Ekdal & Hakelius.
Dagens saknad: farmor - lilla lilla farmor, min skatt. Hatar det dåliga samvetet som smyger sig på när jag inte hälsat på på länge.
Dagens dummaste: A-kasseräkningen som damp ned idag. Dumma dumma regering.
Dagens sjuka: Alla verkar det som. Pendeltågen känns som värsta smitthärden.
Dagens drog: Vitlöksbröd. Jag är fast.
Dagens roligaste: Sittdansa. Hur fult är inte det?
Dagens favorit: Mammas dagliga mms.
Dagens köp: Bara mat idag. Och mjukmedel.
Dagens godis: Vindruvor.
Dagens humör: Växlande.
Dagens ord: Solidaritet. Varje dag.

Jag utmanar världens bästa Johanna.

1 kommentarer:

Klockan 3:44 em, april 23, 2007 , Anonymous Anonym sa...

håller med om torrschampot - en riktig hit!

matilda

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida